Najčastejšie otázky

Tovar a doprava

Áno, 80% tovaru máme skladom.

V prípade, ak je objednaný tovar skladom nedostupný, zákazníka o stave objednávky a termíne dodania informujeme telefonicky.

Štandardne tovar expedujeme dva krát v týždni, v dňoch utorok a štvrtok s doručením do 24 hodín.

V súrnych prípadoch po dohode, tovar radi vyexpedujeme ihneď po zadaní objednávky v ten istý deň, ak je objednávka realizovaná do 12:00 hodiny.

Tovar Vám doručí kuriérska spoločnosť GLS.

Po dohode je možné tovar vyzdvihnúť aj osobne na firemnej adrese v Malackách.

Služby

Áno, zabezpečujeme aj montáž a servis zakúpených zariadení, avšak ak ste technicky zdatní, na montáži a servisovaní  zariadenia našim technikom netrváme.

Dodávame všetky náhradné diely a formou servisných balíčkov dodávame všetky potrebné diely k pravidelnému servisu zariadenia.

Cena montážnych a servisných prác nie je súčasťou ceny výrobku a je účtovaná samostatne.

Napíšte čo chcete nájsť a potvrdte

Nákupný košík